Sommar & musik!!

Hejsan, förlåt att jag inte varit så aktiv idag men jag har haft fullt upp!

När jag slutade 10.45 så åkte jag hem tog en frukt och la mig i solen några timmar, super skönt!!
Sen så ringde min älskling och vi pratade på, första gången på fyra dagar..denna väntan har varit hemsk!
Efter detta så gick jag hem till mina morföräldrar och hälsade på mormor och opererat knät idag..Men hon var pigg och glad, det värmde. Hon betyder så otroligt mycket för mig!
Sen lånade jag en bit falukorv och hennes cykel och drog hem igen.
Lagade makaroner och korv som sagt och det blev väldigt lyckat faktiskt =O Jag som inte kan laga mat!!

Pappa ringde under min lyxiga måltid, trevligt trevligt.
Sen satt jag och lyssnade på Union Square och Sonic Syndicate på högsta volym, pirrar i hela kroppen, dom är så JÄVLA BRA!!!!!

Just nu så sitter jag och hjäler Simon att översätta en koonstig fysiktext..Går ju sådär bra med tanke på att jag fattar nada, men jag gör så gott jag kan (=

 

Liite färg har jag fått idag i alla fall =)



Dagens outfit ^^

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test