Skolavslutning

ÄNTLIGEN!
Ska bli så skönt att slippa dessa sista slappa dagarna nu, nu får man bekräftat att vi inte kommer ha en lektion här och var (= Härligt..
Känns inte alls farligt att gå på sommarlov nu, det kommer precis i tid och jag är väldigt nöjd med mina betyg, så varför stanna kvar ännu längre?

Haha över mig hänger väärldens största svarta moln och bullrar, det kan det få göra bäst det vill för jag tänker inte vara deprimerad i alla fall... Eller ja, förutom mitt hår! Usch
Ursäkta mitt lilla ryck igår!
Någon mer än jag som har erfarenheter utav sånna kännslor?

Får se hur det blir efter avslutningen, om vi går och fikar eller något sånt.
Jag ska nämligen fika med min mormor och lillasyster i eftermiddag och sen ut och äta med hela familjen i kväll!
Hoppas att lilla Hanna mår bra nu (=
Ska förresten förbi guldsmeden och köpa en grej som Simon bett mig om, sötnosen.
Han går ut 9an idag, stackars honom som får möta gymnasiets sjuka tid. Alla kurser och framtidsblickar och ja fyfan!
Trodde det skulle bli lättare när man fick gå sin egna inriktning osv. men icke sa nicke, det är ju jättesvårt!
Hur ska man kunna veta nu vad man ill jobba med om tio år?!

Hakuna Matata, inga bekymmer.. Nejdååå
Imorgon  lämnar jag i alla fall denna skethålan Falkenberg och åker hem till älsklingen istället, så sjukt bäst och mys att jag blir helt pirrig i hela magen!
Kommer såklart sakna er här hemma massor, men jag kommer ju snart tillbaka igen (=
Sjukt härligt med sommarlov, lättare att träffa alla när man vill och hur man vill när man är ledig.. Inga måsten, inga tankar på att man inte kommer få träffa varandra på 2 månader. Inget som gör mig ledsen (=

Sommaren måste väl ändå vara den bästa tiden på hela året?

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test