Sjung om studentens lyckliga dar!!!

Tralalala..... Igår var det ju då student i stan och jag hade mycket att göra. Först stack vi till Helsingborg och firade min kusin Richard! Vi hade jättekul och jag åt en jävla massa mat m.m, hehe, gott. Sedan åkte vi back to da city och firade Madde på landet. Det var ett mysigt studentkalas och självklart blev det mat där med:P Till sist firade vi lilla Nadine inne i stan. Hon var våran granne för många herrans år sedan och vi umgicks jämt med den familjen:) Gud vad man saknat det!! Efter som pappa körde och inte drack något så var det ju inte så lockande att följa med de andra till Zäta's så vi åkte hem, och Karin stannade kvar. Det var det, en fartfylld dag med mycket mat och dricka så nu kan jag gå mätt i några veckor, haha:P

Karin sjunger på vägen till Helsingborg



Min kusin Richard och hans skylt
 

Nadine, pappa och Karin


Irish Coffee(Jag säger bara...MUMS FILLIBABBA!!!)


Och till sist en bild på dagens outfit:)


OBS!! Jag har inte riktigt så bruna ben:P

Jaha, det var den dagen och nu ska jag lägga mig på stranden med syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test