Shopping!

Ja dagen har verkligen varit så otroligt bortkastad att jag har lust att slå huvudet i väggen!
Men men, eftermiddagen blev ju ganska mysig eftersom mamma och lillasyster bad mig följa med till Varberg för lite shopping (= ..Tackar man aldrig nej till!
Jag som lovat att spara pengar till min och Simons shopping känner mig rätt så duktig!
Köpte bara det jag verkligen behövde vilket var en ny mascara för att min är helt slut och jag är beroende!
Och lite nya underkläder att visa upp mig i haha, jag kommer ju vara borta ett par veckor och vill inte behöva "plåga" Simons föräldrar med massa tvätt (=



Balconette bh 129:- (fick den för 100:-) H&M
Trosor 49,50:- H&M
Mascara 120:- Kicks

Ja nu är det 10 min kvar innan Malin bad mig vara klar ifall dom kommer lite tidigare..och jag måste duscha waaaah! panik! Får skynda mig.

Har dessutom lovat att skriva detta, fråga inte varför!
Kommer Sverige 5a eller bättre i fotbolls EM så jävlar ;D haha

Ha det fint, vi hörs ikväll!
Puss på pannorna
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va sött!! Simon lär knappast klaga så het som du blir i det;)

2008-06-09 @ 19:15:48
Postat av: Jasmin

Haha ;D man kan ju hoppas!

2008-06-09 @ 19:28:14
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test