Semester!!

Idag var sista gången jag jobba på ett bra tag..eller ja, en vecka åt minstonde:P På måndag åker jag till stockholm med mamsen o papsen och min kusse:) Ska bli såå mysigt!!
Idag har jag serverat lite och gått in för rollen som servetris, vilket jag inte riktigt gjort innan:P Det var kul faktiskt och inte lika läskigt som jag trott. Var på en "hygien" kurs också. Det var en kille från Anticimex som förklarade en massa saker om bakterier och skadedjur som vi måste veta när man jobbar på restaurang. Läskigt med bilderna på råttorna kan jag medela!!
Jag jobbade över en timma och sen har jag bara lyssnat på bra musik, gått på promenad med mamma och ätit. Mer har jag inte gjort. Jusst nu vet jag inte vad jag ska göra för mamma o pappa sitter och tittar på nån serie och jag orkar inte titta på tv med dem, vi gillar inte riktigt samma saker:P
Hoppas att ni har något att göra en fredagkväll som den här!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jag längtar efter dig!!! Kom hit nuuu! :) Måste ringa dig tror jag.. :)

2008-06-29 @ 14:50:53
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test