Rastlös!!!

Jag har verkligen inte mycket att göra nu! Skolan är slut(har avslutning imorgon) och allt annat slutar ju med skolan. Man har inget att göra typ:P Visst är det skönt med sommar och så men...jag blir så rastlös!! "Jag ska ju jobba" tänker jag då men det är jag verkligen inte sugen på. Skulle helst ha en hel sommar med en massa vänner att vara med och bara göra sånt man tycker är kul, men det kostar pengar och då måste jag ju jobba i alla fall:P!!!! Panik...
Idag kom jag till skolan kl 8 och såg att jag var den enda där...eh, okej:/ Tydligen så hade jag ingen franska så det var bara till att vänta. Som tur var så var Hanna där och kunde vara med henne en stund:) Sen hade jag ju bara betygssamtal och sen skulle jag ha sånglektion, som jag missade och fick springa till för att ändra tid med min lärare:p
Detta betyder att jag har haft mycket tid att spendera väntandes, men tur som jag har (hrm) så sade Fredrika att hon inte hade så mycket annat för sig så vi gick till Falkis och åt:) Jättegott! Tolka nu inte "hrm":et riktat mot Fredrika utan mer mot min tur!!!
När vi kom hem så satt vi på "The Phantom of the Opera" Fredrika hade nämligen inte sett den tidigare:) Vi tittade även på lite roliga, men dumma, klipp på You Tube. Vi spelade "Sims" och gjorde lite Harry Potter-figurer och sen blev jag tvungen att laga mat....som Fredrika nu förstått att jag suger på... XD
Jaha, nu ska jag väll ta och hitta på något annat, Haha, önska mig lycka till:P
Pussar!! //Malin

PS: Glimman(min lärare jag hade betygssamtal med) sade att jag är ambitiös! XD Kul att någon tycker det! Och detta var vårat 100:de inlägg! Måste ju firas:P

Kommentarer
Postat av: Fredrika

haha, någon expert på att laga mat kan jag inte påstå att du är :P men det gick ju bra ändå:). Sen nördar som vi är så tyckte vi att klippet med dockorna var jätte kul!!! XD + lite sims på det haha med harry potter där med.. hmm vissa börjar nog undra lite ;)haha

2008-06-12 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test