Pust

Nu har jag invigt 1 juni genom att lyckas göra klart allt jag tänkt hinna med idag!
Jag är grymt trött nu, hade velat gå ut en liten kvällspromenad men jag tror jag får strunta i det.
Har fått läääskigt ont i magen, länge sen jag hade det.
Förr hade jag det typ varje helg av någon konstig anledning, så ont att jag inte klarar av att göra någonting, inte ens gråta klarar jag av. Det blir mer som en panik som sakta kommer krypande med smärtan tills man inte vet vad man ska göra :(
Man ligger ihop krupen som en liten boll och vrider sig av smärta.....
Känns som det är den sortens ont i magen, hoppas bara inte de går för långt.
Skulle inte ha kraften för att ta mig igenom en sån kväll och natt idag när man är så utmattad pga värmen.

Inte ens några mediciner fungerar, sova går inte heller..aja får försöka tänka positivt och inte glömma andas som Simon så fint har lärt mig <3
Något jag väldigt lätt glömmer av när det blir så..och med paniken som redan ligger leder det lätt till annat.. usch vill inte tänka på det.

Inte varit lika duktig som Malin och lagt ut dagens outfit, får försöka få till en sån.
Blir lite svårt eftersom jag bytt 3 gånger idag haha:P

Puss på er
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test