Packåsna

Ja nu är det några timmar sedan jag skrev och tänkte uppdatera dagen lite.
Efter jag kommit hem dröjde det inte länge förrän mina morföräldrar kom och fikade med oss "studenter" haha =)
Fick pengar och en jättesöt blomma utav dom



Tycker dom skämmer bort oss alldeles för mycket men jag tackar och bockar eftersom jag är en mästare på att få slut på pengar :P Ni är guld värda ni två!
Sen efter att ha fikat med dessa underbara personer så började jag packa.
Det är otroligt svårt att packa för 14 dagar, man vet inte vad det blir för slags väder och de ska va smink, hårgrejer osv osv. Listan är lång, men samtidigt känner jag mig jätte dum om det blir för mycket och kommer med en stor resväska!
Ja ja, vad gör man inte för att få träffa sin lover haha =D



Pratade med pappsen i telefon för en liten stund sen, saknar honom lite faktiskt. Får se om jag kan få till ett litet möte med honom i sommar. Lite läskigt, han har ju aldrig träffat Simon och pappa är som han är.
Ikväll ska, jag, mammsen, julia, moster och morföräldrar ut och äta för att inviga sommarlovet.
Tror det kommer bli VRÅLMYSIGT (haha, replik där ja)..


Imorgon får jag träffa siiimon <3'

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test