Oops!!!

Mamma råkade visst läsa den del där jag sade att jag är lat...ja, jag kan ju säga att hon och pappa nu har pratat med mig om detta och att det är något man borde göra något åt...
Jasså? Nähä..... vad tror dom? Jag vet att jag är lat, jag vet att det inte är bra, och jag vet också att det inte bara är till och säga"Nästa termin ska jag inte vara lat".
Jag vet till och med varför...eller typ iaf. Jag är trött på skolan för det känns lite onödigt på något sett. Jag ser inget system i det hela och mest av allt så vet jag inte vad jag ska göra i framtiden och är därför inte så ambitiös.
Jaja, life goes on, and on and on.....
//Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, det där snacket ja ;)

Men du, om du inte vet vad du vill göra i framtiden är det ju ännu större anledning att verkligen ligga i och plugga, göra ditt bästa så att du kan välja vad du vill sen! Jobbigt att behöva plugga upp ämnen!

Puss!

2008-06-02 @ 22:02:24
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Men jag känner lixom inte att jag har något att plugga för, inget mål typ. Jaja, det kommer kanske senare helt enkelt.

Puss

2008-06-03 @ 08:41:06
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test