Torsdagshändelser

Eftersom jag varit så otroligt dålig på att uppdatera så skriver jag nu igen mig efter veckan som gått.
Ett liten inlägg för var dags händelser här nere i Falkenberg. Så svårt att vara en aktiv bloggerska under sommaren..
För det första är man ju knappt inne och för det andra så sitter jag inte lika mycket vid datorn när Simon är här. (Det är pga honom som jag alltid är vid datorn på msn osv.)

Men nu till vad som egentligen hände i onsdags..
Som Malin fint beskrivde så hade jag och Simon cyklat till Glommen och träffade på henne när hon jobbade.
Tanken var bara att vi skulle ut och cykla lite bara men allt eftersom så kom vi längre och längre bort rån den verkliga civilisationen. När vi kom fram till Glommen så gick vi in på något litet coop och köpte 2 drickor och en liten påse godis. Sen satte vi oss ute i solen på en bänk och smaskade i oss lite energi, innan vi fortsatte vår resa..
Ner till hamnen, där gick vi runt och kollade på båtarna och drömde oss vidare på våran älskling, drömbåten Absolute 56



På hemvägen så stannade vi till vid tempo i Olofsbo och köpte lite mat för kvällen, tanken var nämligen att vi skulle grilla nere på stranden jag och Simon. Men så blev det inte..
Istället blev vi vip inbjudna till genrepet utav Solsting och Snésprång, Stefan & Kristers sommarproduktion 2008.
Riktigt kul var den!
När vi kom hem åt vi istället några hamburgare och tog det lugnt resten av kvällen eftersom mina ben värkte efter dagens cykling.

Puss på pannan
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test