Ny dag, nya möjligheter

Godmorgon, jag har sovit jättedåligt inatt. Vaknat och somnat typ heela tiden, hemskt!
Är uppe nu i alla fall, börjar inte förrän kl 10.10 idag så jag tänkte passa på att gå ut i 40 min innan frukosten nu (=
Har teater första timmen och vi ska fortätta repa lite eftersom vi ska spela på nationaldagen, spännande!
Dessutom så ska vår rektor komma över under lektionen och då ska han få smaka på hur det är att göra mig förbannad!
Han tror helt seriöst att han kan flytta över teater delen från vår klass (som betsår av bild, dans och teater) och över till musikklassen efter 1 år!!
Nej det tänker inte jag göra, så det ska jag sätta stopp för, efter det mötet kommer han inte glömma vem jag är ;D mohaha.
Efter teatern har vi matte, hoppas att man får reda på hur matteprovet gick, tror redan att jag vet men man kan ju alltid hoppas. Om man är nöjd och han satt ett betyg så är man ledig från alla mattelektioner !! =D HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test