Min dag i bilder...

Ja, idag var jag ledig för mamsen fyllde 50. Jag tänkte att det vore enklare för mig och roligare för er om jag bara la upp bilder eller vad tycker ni?
Så...
Här är den underbara frukosten som hon vaknade till!!!



Jag gjorde en liten bukett:)


Sedan åkte vi till Skåne och började med att fika på Flickorna Lundgren!!


Det var så underbart gott och sååååå mysigt!!! Älskar det:P Jorgubbssaften är ett måste!!!
 

Här är då födelsedagsbarnet. Är hon inte bäst på att posa;) Men hon är sötast när hon ler!
 

Sedan bar det av till andra kustsidan, vi tittade på fåglar och grodor och hälsade på hästarna i hagen!!!! Jag kan ju medela att den där grenen inte är större än mitt lillfinger, hehe...ganska liten groda va?
           

Till sist måste jag bara visa denna bild...


Tänk en liten plupp mellan T:et och R:et...
SANKT RÖVSTIG!!!!!
Det där är bara såå min humor...hehe. Någon annan som skrattar? Jaja, vi hade en underbar dag och det hoppas jag att ni också haft! Pussar//Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skrattar ;) Vi ses om 11 timmar!!! Love u!

2008-06-04 @ 12:50:11
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Fredrika

haha väldigt roligt du ;) precis något som du tycker är jätte roligt!!! haha men som inte( iaf inte jag) hade kommit att tänka på :)

2008-06-04 @ 14:57:01
Postat av: Malin

Karin:Ja det gör vi!!! Längtar:)

Fredrika: Ja det är verkligen min humor och jag delar den inte med så många om jag ska vara ärlihxD

2008-06-04 @ 20:40:45
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test