Lördagkväll

Nu har precis kommit ut ifrån en härlig och enligt mig en välförtjänt dusch =)
Just nu är jag enormt sugen på att shoppa lite, inte för att jag behöver något egentligen men det hade varit så enormt kul!
Nu är de inte många dagar kvar här i Sävsjö, åker kl 11.00 på tisdag, men denna gången blir de ju som sagt inget sorgligt farväl, nejdå jag tar med mig Simon hem! =D
Imorgon ska vi troligen hem till hans kompis Calle och spela poker, sackars Calle som är nyopererad och allt.
Men imorgon är imorgon, ikväll ska vi nog..Om jag förstått saken rätt, sitta i sängen med massa täcken och kolla på en film, What happends in Vegas.
Jag har hört både bra och dåliga saker om den så de blir spännande att skapa sig en egen uppfattning om den (=

Fick ett gulligt mail ifrån min farbror Said ikväll. Där de bla. fanns en söt tillhörande bild som får avsluta inlägget för dagen.


Med detta säger jag godnatt till alla därute!
Puss på er
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test