Lite bilder...

...från mitt och Fredrikas äventyr. Det var lite komplicerat med klättringen men...



...det var det värt:)


Utsikt över min hemby Glommen


Här sitter jag längst ut på udden


Och så en bild från...ja, nu! Tänkte bara visa hur lyxig man kan göra vardagen med ett fint glas:)
Ett tips till er från mig!!


Och med detta säger jag godnatt...nää, jag ska inte gå och lägga mig:P Men farmor är ju här så vi ska äta gott och mysa antar jag så jag kommer nog inte ha tid till att smita in till datorn ikväll.
Puss o kram!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet exakt vad du menar... städa städa ;)

Snygg bakgrund du valt till bilden med glaset hörru! :P

Och du älskling... "väl" stavas med ett "L" och inte två ;)

Love you!

2008-06-19 @ 21:03:29
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Fredrika

haha mycket fin bild på min klättring XD. Mycket fint när vi väl kom ut dit men nästa gång ska jag ha på mig något annat än kjol skulle jag tro haha. :)

2008-06-19 @ 21:26:01
Postat av: Malin

Karin: Mmmm...jag har alltid undrat hur det egentligen stavas:P Tack!!:)



Fredrika: Jag tror nog att det vore smart:D Vi får ta med oss något nästa gång! Typ, picknick eller något:)

2008-06-19 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test