Lat eller vad?

Jaa, jag är extremt lat!!:P Har ju inte uppdaterat på läänge! Käms på mig:(
I Lördags så var jag ju som sagt i Helsingborg och tittade på Matchen. Den var mycket spännande och fotbollshuligan som jag faktiskt är så slutade det hela med några "Domarjävel" och "Mutaaaad!" Haha, jag blir lite sur:P Inser ni att Sverige inte hade en enda hörna? Har ju inget med domaren att göra men ändå...
Har tyvärr inga bilder men jag och min kusin hade lite flaggor här och där som man senare glömde av... hehe, färg överallt kan jag medela:P  
Först var det tänkt att vi skulle sova över där, men sen bestämdes det att vi skulle åka hem för det vore enklast lixom...men vad tror ni hände när vi hade kommit dit och ölen började serveras?? Jo, pappa blev lite avis såklart och bestämde att vi skulle sova över i alla fall!!! För att han skulle få dricka öl!!!! Jaha, där satt jag utan något somhelst med mig...:P Jag fick låna en tandborste och pjamas och så var det bara till att finna sig i situationen.
Dagen efter åkte vi ganska tidigt eftersom jag skulle jobba. Vi kommer typ 100 meter sen fastnar vi i en poliskoll!! Jag fick typ panik för jag ville inte komma försent till jobbet och pappa hade ju druckit lite på kvällen och man vet aldrig om det sitter i. Det hade lixom varit dumt om vi åkte fast för mamma kan inte köra jusst nu och jag är ju inte så gammal:P
Men det gick bra:) och vi kunde lugnt köra vidare.
Sen ringde mitt jobb och sade att jag inte skulle jobba....Jaha!! Så då hade jag hela dagen kvar:P
Först hade jag inget att göra men sen fick jag tag på Fredrika och vi hade en rolig kväll med promenad(duktigt), Geni och Garfield 2. Det var både mysigt och kul:)
Kom hem vi 12 tiden och somnade med en duns:P
Jaha, det var min helg och jag tror inte att jag glömt något.
Puss och kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test