Kommentera mera!!!

Det är jätteroligt att ni läser våran blogg men kan ni inte kommentera lite mer? Det behöver inte vara så mycket men någon mening typ, bara en liten på varje inlägg skulle vara perfekt!!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att tiden ska gå...har haft en lektion idag och missade bussen precis, jag hatar när der händer:P Hanna är på lektion och jag hoppas innerligt att den är slut snart.
När jag kommer hem ska jag nog bada!! I havet alltså...
Innomhus vill jag inte vara i alla fall:P Puss på pannan!!!!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, härligt!! tänkte faktiskt gå ner och bada själv nu. Tänkte gå över till dig och se om du vill bada med mig :)

2008-06-04 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test