Kallt!

Jobbade i morse, började kl 08.00, åå gud vad jag frös, Jag menar det jag trodde jag skulle frysa ihjäl.
Slutade jobbet sen vid halv 2. Då var det inte mycket varmare, men lite varmare var det.
När jag hade kommit hem satte jag mig och tittade på Scrubs, Det är ju sjukt bra alltså!
Vid fyra åkte jag in till stan och tog en spruta, Jag svimade inte. Är så stolt över mig. Jag är nämligen väldigt känslig när det gäller sprutor, blodprov, blod och typ allt som har med kroppen att göra, Hatar att prata om vad som finns inne i kroppen.
Efter att jag och mamma hade lagat en mycket god måltid tog jag ett varmt bad, och läste lite Harry Potter =) 
Precis för ett tag sedan tittade jag på en film med mamma och pappa. En härlig film som  utspelas i Italien, Mitt favorit lad typ. Älskar Italien så mycket! Så nu efter filmen längtar jag tillbaka till Italien. Saknar allt med Italien, stränderna, värmen, människorna m.m.
Längtar till nästa sommar, då vi åker tillbaka till Italien =)

Nee nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på några avsnitt Scrubs eller läsa, vet inte än vilket det blir.
Ska jobba i morgon oxå, men inte fören halv 2, slutar då kl 19.00

I morogn kommer Jasmin och Simon hem, Saknar dig Jasmin, åå de ska bli kul att få träffa Simon igen. 

Bra att vinet smakade gott Malin. Men du vet vad jag tycker om det =)  Saknar dig oxå

Ha det bra alla
Pussisar
Hanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Men Hanna, man sväljer ju inte det:) Så då får man ju ingen alkohol i sig!!:D När ska vi tre och Simon hitta på något btw? Jag tror att jag lyckats lösa allt så det går nog vilken dag som helst...förrutom söndag:)

2008-06-23 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test