Jag är så glad!

Hejsan

I går var min första jobba dag för iår. Och jag hade faktist jätte kul, Jag stormtrivs på mitt jobba. Så det är jätte kul!
I dag kommer jag att ha en såå såå härlig dag. Jag och min kära mor ska åka till Göteborg för att gå och titta på musikalen "Singing in the rain". Och det är typ värdens bästa musikal är så gland just nu alltså =)
Jag verligen älskar den musikalen och nu ska jag äntligen få se den =)
När jag vaknade i morse låg jag bara kvar och läste det var jätte mysigt och nu ska jag gå och äta lite frukost och titta Scrubs och sen ska jag städa mitt rum och läsa lite mer och sen åker jag till Göteborg  =)
Ha en bra dag för det ska jag ha =)
Puss på pannan
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test