Jadu Malin ...

Vi har verkligen varit katastrofala med att uppdatera nu det sista. Jag tycker de flesta bloggar jag är inne och läser är rätt dåliga på det nu.
Om jag får dra min slutteori, varför jag personligen inte är så bra på det just nu..
Så är det för att man bara är ute och solar just nu på grund utav värmen. Det är kokhett överallt och med tanke på hur förra sommaren var så har jag panik på att få lite färg om vädergudarna kastar samma förbannelse över oss i år igen.
Det enda jag gör är att jag tränar (på morgonen eller kvällen då det är som svalast) och ligger i solen så mycket jag orkar under dagarna.
Jag antar att jag inte hittar tillräckligt att blogga om, förlåt!

I början hade vi jättebra med läsare och det har hållt sig men nu det sista har vi som sagt minskat på det, trots att vi är dåliga på att uppdatera nu så ge inte upp kära läsare!! Det är bara en period vi har nu.

För övrigt kan jag säga det att jag följde med min moster och mina morföräldrar för att kolla på ett hus, eller ja en gård (=
Jättemysigt och det ligger verkligen perfekt för min moster och hennes dotter som har häst!
Det slutade med att hon accepterade utgångspriset. för er som inte vet exakt vad det innebär så är det att hon alltså startar budgivningen genom att bjuda utgångspriset.
Håller tummarna för henne!
Sen satt vi fyra och fikade på gräset vid hennes nuvarande bostad.
Åkte med mormor och morfar hem och vi köpte jorgubbar och ja myste..Vi gjorde lite allt möjligt och bara tog det lugnt.
På kvällen joinade moster Ann-Beathe oss med sallad och kyckling MUMS!

Cyklade hem och satte mig här..
Funderar på att titta på film, Sova med fienden (Sleeping with the enemy) som Julia Roberts är med i, hört att den ska vara bra.

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, du har helt rätt:) Jag hoppas vi blir lite bättre och att läsarna inte ger upp!

2008-06-08 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test