Hur lyckas jag?!

Ja, hur lyckas jag sitta här hemma med arbeten kvar att göra, när jasmin snackar om hur härligt det är utan plugg??
Jag har fortfarande saker att göra men Hanna och Jasmin ligger säkert i solen! Måste lära mig att planera så jag inte sitter med det dagen innan...
Ja, min dag kommer först bestå av svenska och musik-arbete och sedan bär det av till stranden:) Kanske att Rebecca eller Fredrika hänger med! Rebecca åker tillbaka till Usa snart(där hon pluggar) för hon ska på något...camp  typ:P Jag måste ju ta vara på den tid jag har haha, det lät la sådär men men.

Vi ses ute i solen!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, är vi släkt eller? Sitter också och panikpluggar nu medan en del andra (långt ifrån alla) är klara med sina arbeten... Haha!

2008-06-01 @ 12:20:54
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Malin

jadu, ibland undrar jag...:P Har du läst det nya inlägget förresten?

2008-06-01 @ 12:41:49
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test