Hejsan på er!

Idag vaknade jag redan kl 07.00 , hade någon sjuk mardröm. Går inte ens att förklara, efter ett tag gick Simon upp för att passa på att spela lite (för att jag klagar så mycke på honom och spel) den gången drömde jag om att vi satt hemma i Falkenberg vid vårt köksbord och att Kålle var där. Haha, knepig morgon.
När jag tillslut vaknade igen, så vaknade jag utav att Simon pussade på mig, mysigt!
Då gav jag upp och gick upp och klädde på mig, ljusa jeans, grått linne med lite spets och en ljusrosa liten kofta över det (=
Sen hamnade jag också framför datorn, eller bredvid.. Såg rätt kul ut de där spelet!

Vi ska nog in ill stan idag och hämta hans nya mobil som han köpt, gissa hur glad han är?!
Ska gå och äta lite "frukost" nu!

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test