Hejsan


Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, Har haft ganska mycket att göra.
I går jobbade jag från halv 8 tillt typ 4, det blev ganska eller skit strässit, Jobber på ICA säljer jordgubbar utanför. 
Det kom så klart hur mycket folk som helst så vi fick mycket att göra men det var bara kul =)
I dag har jag inte gjort så mycket, Mormor och hennes syster var här hos oss så  jag satt och pratade mycket med dom. 
Nu har några vänner till mamma och pappa kommit, men dom är ute och går nu. 
Ska senare i kväll i väg till en kompis, hon har bjudit massa kompisar, så vi kommer vara där och ha det roligt som vi brukar ha och så ska vi äta lite, eller ja dom ska äta jag ska inte äta där med dom. Jag kommer oxå att sova över där i natt. Få se hur mycket sömn det blir och hur trött jag kommer att vara i morgon. 
Nu ska jag sätta mig och titta på några avsnitt vänner. 
 
Kul att du Jasmin och Simon ska komma hem snart, Saknar dig!! 

Puss på pannan 
Hanna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test