Hejdå nu åker jag!

God morgon på er, nu är det äntligen fredag morgon!!
Jag gick upp redan klockan 07.00 för att hinna med allt, trots att det är min första sommarlovs-morgon. Men det är det värt! Under morgonens gång så har jag duschat och gjort mig fräsch, valt kläder som jag ha ha och resa i, sminkat mig lite och gjort klart väskorna.
Tåget går 09.20 mot Göteborg och innan dess så ska jag och mamma stanna till vid ica så jag kan köpa en dricka och någon tidning. Det är ju ändå 4,5 timmar i ett tåg innan jag får träffa Simon! (inte kul att åka så länge ensam vill jag lova)
Som tur är har jag ju något att se fram emot när dessa timmar tar slut!
Vanligtvis brukar jag ju åka via Halmstad men för att säkert få en sittplats åker jag via Gbg denna gången.
I och för sig tar jag en risk att åka via gbg, fredag den 13 och jag är enormt klantig..Dessutom hittar jag inte jättebra på stora stationer som gbg och är lite nervös för att jag inte ska hitta rätt haha (=
Men men, ni som bor där..Ser ni en vilsen typ så kan ni ju hjälpa lilla mig (A)

Nej nu måste jag gå och äta frukost, inte så lång tid kvar innan jag måste åka.
ÅÅÅÅH vad jag längtar!! =D

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer sakna dig gumman!!!!!

2008-06-13 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test