Hej...

Det har hänt alla gånger, varför skulle det då sluta nu?
Som sagt, ännu en klippning, ännu en deprission. Eftersom mitt hår va ganska så slitet var det mer än bara en centimeter som skulle bort.. Känner mig löjligt ledsen just nu, känns som att jag inte har något hår kvar om ens livet kvar.
Då kan ni tänka er hur mycket mitt långa lockiga hår faktiskt betyder för mig... USCH! :'(
Jag som just börjat kalla mitt hår långt, ska fan proppa i mig massor med B-vitaminer så det växer ut fort nu!

Annars, vad har hänt idag?
Ingenting egentligen, en allmänt deprimerande och tråkig dag!
Satt och kollade på två filmer när jag kom hem, vaxet är inte att rekomendera! Aj...
Satte mig i uterummet med en bok, blev trött i ögonen och höll just på att somna in då det ringer..och ringer igen.
När jag för tredje gången håller på att somna sätter nåra UNGJÄVLAR igång en högljud apparat som lät som en blandning på sirener och ett billarm. Det var droppen för mig!
Sen försökte jag gå ut och träna, gick inte så bra med andningen då och började må illa så jag gick hem efter 25 minuter igen. Hängde upp tvätten och sen kom moster och gjorde mig sällskap.
Sen ställde jag mig i duschen för att underlätta det för henne, sen klippte hon mig.
Och det blev kort = mitt liv förstördes.
Varför blir jag förvånad och alltid tror att nästa gång ska bli annorlunda?! Pucko..
Väntar med fasa på att mitt hår ska torka så jag får se hur kort de blir när mina lockar burrar upp sig, FYFAN HELVETES FÖRBANNADE JÄVLA **********

Hejdå
Jasmin


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är söt ändå Jasmin!!! Jag älskar dina lockar och det spelar ingen roll hur långt det är:)

Puss på dig sötnos!!

2008-06-11 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test