Han red!

Ja, dagen blev inte direkt som väntat.. Men vad gör det när man har haft så kul och skrattat som aldrig förr?!
Efter vi fått i oss lite mat så blev vi upphämtade av mina morföräldrar och så hämtade vi upp kusinen Freja och åkte till Ge-Kås. Inte så mycket folk där idag vilket alltid underlättar humöret!
Jag köpte mig en stor härlig myströja med dragkedja på, vilket jag inte redan hade för en gångs skull (=
Sen blev jag jättekär i en bok, med massa mumsiga recept och tips på smoothies och juice.. Tänkte inte köpt den men Simon var såklart jättesöt och köpte den åt mig! =O ..Han är bara världens gulligaste!
Sen åkte vi raka vägen hem till Freja och kopplade in deras nya modem, eller ja..Simon gjorde det haha =)
Efter några timmar så cyklade vi tre ungdomar till stallet och hälsade på pållarna.
Har tyvärr inga bilder från idag :/

Kvällen slutade i alla fall med att Simon red massor ! =D För första gången också, det gick kanon.
Han klarade precis allt själv, duktigt va?
Sen väntade kvällsmat och en rolig bilfärd hem igen.
Nu ska vi kolla på en film med lillasystern som vi lovat (=

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test