Hallihallå!

Förlåt så mycket för att jag inte skrev så mycket igår, men vi hade helt enkelt fullt upp =)
Dagen började med att Simons andra bror, Emil och hans familj kom hit på besök.
Då åt vi midsommarmat, med andra ord nypotatis och sill. Sen hade Simons mamma bakat världens godaste jordgubbstårta!

Mums <3

Efter det så åkte vi till en slags byggdegård, där det var massor med folk, tipspromenad, tävlingar, fika osv.
Första gången jag firar midsommar på smålänskt sätt och det var riktigt mysigt det också.
Vädret höll sig ganska bra under hela dagen, lite småskurar då och då men allt som oftast så var solen framme.
Simons brorson Philip vann bollkasningen och blev överlycklig hehe sött det där (=
När klockan var 17.00 så åke vi hem igen, då åt vi lite korv med bröd och sen spelade vi poker tills klockan var 21.30
En helt okej dag enligt mig (=

Kvällen innan så berättade ju jag om att Simon höll på att grädda plättar, som blev grymt lyckade, igeeen! =D
Tänkte visa en bild för er..


Han gjorde det verkligen jättemysigt, släckte ner och hade en liten lampa och ja..Vad mer ska man säga? Kvällen fick toppbetyg (= Kollade på en dålig film på kvällen, båda var jättetrötta så vi somnade väldigt fort.
Här kommer en bild på mina två små älsklingar<3



Shit, det känns som att klockan är hur mycket som helst, jag hade nog gissat på att hon var runt 18.00
Vi har varit och hälsa på hemma hos Emil idag, dom som var här igår och firade med oss..
Deras 5-årige son Philip lärde mig att spela poker och så leke vi med hundarna medan Simon körde runt på en fyrhjuling, han blev som ett litet barn och körde på som bara ***
Skojigt =) Jag hade såklart inte en tanke på att ens åka med, fegis som jag är!
Sitter mest och tar det lugnt nu, ska åka med när han ska ut och övningsköra sen haha =)
..Borde jag också dra igång med när vi kommer hem, jag ligger efter. men det var ju så attans mycket i samband med att skolan skulle sluta så det hanns inte med helt enkelt.

Återkommer troligen ikväll
Puss på pannan
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test