Grandma in da house!

Varför är det alltid så? Är det så för någon annan? Haha, Karin vet vad jag pratar om. Idag har jag städat hela jävla huset(känns det som) och inget får man för det! Nu vill jag bara sovaaa!!! Men nej, först ska man äta sen ska man städa lite till, sen måste man ju ta på sig lite kläder innan det bär av mot stationen för att plocka upp Farmor. Jaja, det ska väll bli mysigt. Det är ju midsommar och imorgon kommer min kusse och Gismo! Det ska bli riktigt kul!! Måste komma ihåg att lägga upp en bild på honom...han är en liten hund för er som inte fattade vad jag snacka om nu:P
Nu ska jag äta snart, det blir nån mango och avokado-sallad typ. Det låter mumsigt...tycker jag i alla fall:P
Puss o kram //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test