"Gomorron"

Godnatt allihop!

Min kväll har varit helt fantastisk (=
Grillade hemma hos mormor och morfar och det var jättegott och väldigt trevligt.
Sen så cyklade jag, moster och lillasyster hem, gick ju lagom bra!
Svårt att ebskriva men väldigt kul hade vi, svårt att cykla i kortkort haha sen satte oss och kollade på Arn.
Inte skrattat så mycket på länge känns det som.
Ska inte skriva så mycket nu, är väldigt trött och ska få höra Älsklingens röst innan jag somnar.
Nu är det bara en vecka kvar till dig<3

   

Här ser ni min moster, Ann-Beathe.. Min mormor, Stina och mamma Eva (som dock inte gillar att vara med på kort)



Väldigt lyckat att cykla i en kort liten kjol haha <3



Nåågot suddig men så kan det gå, roligt hade vi i alla fall (=

Slänger även upp en bild på dagens(kvällens)outfit



Ganska enkel outfit ikväll;
Body från 129:- Gina Tricot
Jeanskjol 50:- (rea) Bik Bok

Puss på pannan och godnatt
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin body.

2008-06-07 @ 08:01:40
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Malin

Men kan inte typ du jag och Hanna hitta på något idag??? Förresten! Såg du inte att Jens kommenterade mitt inlägg "Årets första dopp"!

2008-06-07 @ 09:36:23
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test