Godermorgon!

Vad är det med skolan egentligen?? De här sista veckorna är bara så meningslösa! Jag menar, titta på idag t.ex. Jasmin har en aslång rast, jag börjar kl 13.45 och slutar 15.15, och Hanna går inte alls idag!! Tror jag:P Det är bra onödigt. Om jag inte haft en lektion idag så hade jag typ legat på stranden eller stuckit till Hanna några timmar tidigare! Men nej, jag ska sitta på en meningslös engelskalektion och plågas.
Hur som helst så har jag sovmorgon och det är ju skönt:) Har nyss duschat och ska väll snart ta mig lite frukost och sätta mig framför TV:n eller läsa Harry Potter. Det lär bli mysigt, hehe!

Tack Fredrika för att du kommenterar här ibland! Du är underbar!! :)

Men ni andra kan väll också kommentera? Jag vill inte tjata om detta i varje inlägg men vad gör man? Det skulle vara så kul med några rader här och där:)
Ha en bra dag!! Pusssss//Malin


Kommentarer
Postat av: Fredrika

jobbigt att åka till skolan för en lektion:(.. själv så har man suttit i skolan och haft nationellt matte B prov idag, shit vad svårt det va men men.. haha.. Man tackar för komentaren om mig :)det är så lite så

2008-06-09 @ 15:09:42
Postat av: Desire

Bäst att jag skriver här då, annars skäller du väl lite på mig sen malin haha.

vissa andra har ju redan slutat och har suttit utomhus en dag som denna ;)

2008-06-09 @ 15:28:58
Postat av: Malin

Shit vad jobbigt med np nu när allt typ är över egentligen!! Hoppas det gick bra för dig:)

2008-06-09 @ 15:42:07
Postat av: Malin

Ja, du har det bra du...liiiite avundsjuk är jag allt:P

2008-06-09 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test