GodAfton!

Det har varit en otroligt härlig dag får jag väl börja med att säga.
Jag och Simon sov jättelänge och vaknade nästan precis lagom till lunchen haha =D
Efter att ha sutti vid datorn och letat efter teman till hans nya älskling, Nokia 6220 Classic.
Som för övrigt är en oroligt grym telefon (!) så gick vi ut och gick med Alice. Närmare en halvmil blev det, sköööönt!
Det var så obeskrivligt nice att få röra på sig under en längre tid och att han och Alice var med gjorde ju saken ännu bättre =) Och hela tiden blev vi guidade av hans gps på mobilen som han är så solt över hehe.
På väg tillbaka så fixade vi ihop en stor fin bukett till hans mamma, som troligen också kommer att användas till majstången imorgon.
Årets längsta och ljusaste dag..Förhoppningsvis om solen nu bestämmer sig för att titta fram.
När vi väl var hemma sjönk vi ihop i varsinn stol, trötta som bara den. Oturligt nog så kom hans kompis Morgan förbi just då och fick gå hem ganska snar eftersom det blev dags för en lätt kvällsmat och en vilopaus..
Trodde vi. Isället så tänkte han visat bilder från förr som fanns på en annan dator som han skulle koppla in, vilket inte gick så bra...



Vi fick helt enkelt ge upp det där om att kolla på bilder från förr så han beslöt sig för att pumpa muskler..
Vilket jag inte tackar nej till när det gäller att titta på (= haha, något magiskt i att se killar jobba...eller vad säger du Malin? HAHA (A)


Keep up the good work honey<3

Nej nu får jag gå ut och göra honom sällskap i köket lite, han blev lite hungrig efter all träning och bjuder på sina goda plättar igen, mums (=
Kan förresten meddela för alla som är intresserade att jag och Simon anländer på Falkenbergs station på tisdag i nästa vecka, tid är inte satt. Men snart så ses vi!

Gonatt på er!
Puss
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Öh...vad fan är en majstång??? Jaja, du får ha en bra midsommar i alla fall!! Saknar dig:)

Puss puss på skånska!!:P

2008-06-19 @ 22:50:25
Postat av: Jasmin

Malin..Om man är allmänbildad så vet man att en Majstång och en MIDSOMMARstång är samma sak ;D

2008-06-20 @ 11:23:15
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

Men det är ju JUNI!!!!!!! Inte MAJ! Märker du skillnaden?

2008-06-21 @ 11:34:28
Postat av: Hanna

Malin till och med jag vet va en majstång är!Så då borde ju du veta det. Eller vet jag äntligen något som inte du vet? =)

Saknar dig!

Pussisar

2008-06-21 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test