"God morgon"

Har precis kommit hem från skolan, ja den var ju inte så lång. Började 9.45 och lektionens innehåll bestod av betygssamtal. Jag har alltså en hel dag framför mig =) och inga direkta planer!
Jag ska slänga i hög med tvätt som ska vara rent innan jag åker till Älskling på fredag, inte allt för kul (tvätten alltså!)
Längtar ihjäl mig efter honom! <3

Annars händer inte så mycket, tänkte ta det lugnt gosa ner mig framför en bra film möjligtvis (=
Förhoppnings vis så kommer min moster över och kipper topparna på mig (!) eftersom mitt hår är ganska så slitet.
Men jag verkligen rädd för att klippa mig, blir så missnöjd varje gång och med tanke på mina lockar känns håret så otroligt mycket kortare av en ynka centimeter!
Tänkte dessutom våga mig på vaxning idag, så ssjukt skönt att inte behöva tänka på att fixa benen var och varannan dag hela sommarn.. usch! ..men jag som inte ens klarar av att dra bort ett plåster :S

Nej nu ska jag sysselsätta mig med något, tjing på det!

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test