Go'middag

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, grillkvällen blev rätt lyckad och köttet blev helt okej egentligen.
Vi kollade på någon film lite senare, minns ine vad den hette men det är nog en film för Malin, för de innehåller många "grymmisar" haha x)
Jag vill ha tillbaka värmen nu, solen och regnet turas om här i Sävsjö men jag fryser!
Detta är sista dagen innan Simons föräldrar kommer hem till Sverige igen och är jättebruna, fusk! Men men..
Ska bli roligt att träffa dem igen, de är helmysiga =)
För att beskriva vad jag och Simon har för oss så är det allt och ingenting, vi njuter av sommarlovet och stressar inte..Om man nu kan kalla det för sommar burrrr..

Simon har kommit med en ny idé om att vi kan lägga upp veckans recept, låter som en liten kul idé tycker jag.
Kan förresten skryta med att han var jättegullig och lagade plättar med grädde och sylt som kvällsmat igår och att vi sen låg och kollade på en film som jag jättegärna ville se. Into the blue med bla. Jessica Alba, en suverän film enligt mig!



Dagen startade på ett uppfriskande sä då Simon råkade dra till mig med armbågen rätt över näsan, härligt!
Gjorde förbannat ont men det är sånt som händer ibland =P ..tyvärr
När han kommer ner från duschen så ska vi tävla i Mario/Charlie Duck grejer, haha jag kommer vinna!! Ni kan ju i alla fall hålla tummarna för mig, för det lär behövas!
Eftersom inte vädret tillåter att man tillbringar all sin tid utomhus så blir det nog en del innesittande idag också, har laddat ner den oroligt roliga filmen Snow Dogs, haha kan inte sluta skratta när jag ser den.
Vi får väl ladda upp med massa film och gos eller något i den stilen.
Ikväll blir det at säda huset igen, vi vill överraska hans föräldrar lite (=

Nej nu ska jag värma upp med Mario lite, hör av er om ni har tråkigtt tjejer!
Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test