G'morning sunshines!

Vaknade upp på ett härligt humör idag, trots att jag inte somnade förrän halv två.
Jag är ju inte direkt utvilad men trots det så känns allt väldigt lätt idag (=
Nu innan frukost tänkte jag gå ut och träna lite, frågan är om jag bara ska gå eller om jag ska cykla också..Det får vi se!

Jag har inga direkta planer för dagen, inne på tredje dagen av ledighet nu..Man börjar tappa fantasin på aktiviteter nu haha (= ..Super skönt har det varit!
Men jag funderar på att vara sola, vara ute och ta det lugnt, promenera lite och även börja fundera på allt som ska med hem till Simon.
Ja, jag vet det är en vecka kvar men jag ska ju trots allt vara där ett tag =D Dessutom har jag tendensen till att ALLTID ta med för mycket, men hallå?! Jag är ju ändå tjej.. Skyller på det.

Sen så vill jag bara tacka Christer Borg för de fina orden på Vallarna, jättehärligt att träffa min gamle musiklärare igen.
Träffade även vår lärare som vi hade i engelska på högstadiet, Jens! Det var helt oväntat men kändes verkligen jättebra!
Han pratade mer engelska med oss än vad vran nuvarande lärare gjort på ett år..ojojoj
MALIN VI FÅR HÅLLA VÅRT LÖFTE OCH SKRIVA PÅ ENGELSKA LÅTE DÅ OCH DÅ!! =D

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test