Ge oss..!!

Stackars Malin, själv kom jag precis hem (=
Ska vara ute i solen idag, dock ta det lite försiktigt eftersom jag inte mådde så bra igår.

Men som Malin säger, kul att ni läser men kommentera mer för guds skull! :O
Vi gör så gott vi kan och uppdaterar rätt ofta tycker jag, skriver om olika saker och använder mycket bilder.
Men vi ser det ur vår synvinkel så dela med er av era tankar till oss (=
Vi är nya på det här så ge oss hjälp på vägen, varför inte skriva en kommentar till detta inlägget och skriva om vad ni vill ha mer resp. minder utav. Vad ni vill läsa osv =D

Vi gör det ju inte bara för oss själva utan också för er, så dränk oss i vad ni vill ha!

Nej nu ska jag byta om till bikini och gå ut

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Jejja

Jag gillar verkligen det du har skrivit. Tycker om när man skriver lite om dagen

2008-06-04 @ 18:37:26
URL: http://hjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test