Fredagshändelser

Igår så vaknade jag ganska så tidigt, gick upp och stälde mig i en skön dusch. Det är ett härligt sätt att börja dagen på!
Dagens planer var inte allt för stora, det enda som var planerat var att vi skulle gå på publikrepetionen för Pippi Långstrump. Den var fantastiskt rolig! Absolut värd att gå och kolla på =)
Det blev tyvärr lite försenat och när den sen var slut så var både jag och Simon hungriga.
Därför gick vi till falkmanska café och köpte oss två kycklingbaguetter, mums!
Efter detta gick vi runt och kollade lite i affärer, köpte inget speciellt, eftersom denna staden inte har så mycket att erbjuda. För Simons del blev det 5 proteinkakor för hans träning. Själv håller jag fortfarande på och tränar, går och/eller cyklar varje dag! Känner mig riktigt stolt som faktiskt hållt mitt löfte och har minskat ett par kilo faktiskt (= !
Menmen, jag tycker inte det märks av någonstans..
När vi kom hem på kvällen väntade grillen på oss och vi fick i oss lite mat, eftersom vädret var så fint så tog vi cyklarna och trampade friskt iväg. Vi stannade till vid stfsinge strand, inget att rekomendera!
Var tång överallt, lite synd att dom inte kört bort det så att man i alla fall kan andas nere vid havet, det stank ju lik!
Nej, där stannade vi inte länge.. Vi cyklade in mot stan och vidare mot skrea strand, Peggens glasscafé var såklart stängt, annars hade den inte varit fel med en liten glass!

Vi gick ut en sväng på bryggan och sen så bestämde jag att vi skulle cykla hem igen, eftersom klockan var runt 23.00 och jag bara hade ett par leggins om benen så blev det gaanska så kallt.
När vi kom hem tog vi oss ett litet fruktfat, bestående minimorötter och vindruvor och kollade på filmen, Ultimate Comedy.
Sen somnade vi gott för den kvällen =)

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test