Fredag den 13e???

Hejsanhejsan

Kom precis hem från skolan, hade bara 2 lektioner idag vilket kändes perfekt.
Allt började med att jag kom försent till första lektionen, vilket inte var så bra eftersom vi skulle skriva en uppsats då.
Fick ihop 10 sidor tillslut, inte illa pinkat för att bli skriven under 60 minuter, tycker jag^^
Man hade olika överskrifter att välja bland och jag valde rubriken "En natt jag drömde".
Jag skrev om en mardröm jag hade för ett tag sen, den värsta jag haft under mitt snart 17-åriga liv.
Sen hade vi lunch, som jag tillbringade med älsklings Hannisen<3
Vi beslutade oss för att åka till våra estetlokaler lite tidigare för att sitta ute i solen, jag hann tyvärr inte sitta där så värst läng för jag var tvungen att åka till apoteket för att köpa massa medicin, för mig som itne har så mycket pengar är 150:- ganska mycket för att bara slänga ut sådär haha men sån är jag.

Sen hade vi elevhandledning, det var tänkt att vi skulle göra massa lekar men så blev det inte för min del
Jo det var såhär att när jag kom in börjar min lärare prata med mig och frågar o jag skadat foten, jag svarar att jag mår finfint och kollar inte vart jag går. Jag går rakt in i kanten på ett scenpodie (vassa kanter som ger masor med ärr speciellt på mig). Då kunde jag snällt säga sen att ja jag har skadat foten. Trodde mest det gjorde ont men sen var hela foten täckt i blod, jippe!
Har ett jack i lilltån och går nu sött omkring med ett stort påster, det var det de.
Sen repade vi, nästan...
Vi hann inte så mcyket och jag som redan tycker vi är för otighta i det där känner mig ännu mer osäker nu wohoo världens bästa dag ;D

och för att ´klaga lite till så är detta typ en utav de värsta dagarna någonsin, ont i huvudet, trött, väldigt varm och har allmänt tråkigt.
...Fortfarande lite sur på Simon en igår fyyyyy....får se hur bra du lyckas mutra upp mig idag älskling :P haha flåt, skojade bara.

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test