Fredag den 13e

Sitter i tryggt förvar hemma hos Simon, resan hit gick förundransvärt bra trots att datumet egentligen borde vara helt emot en olyckstös som jag.
Satt och irriterade mig på alla som satt runt omkring mig på tåget, för det första satt väärldens fjortis bredvid mig hela vägen till Jönköping där hon äntligen gick av!
Hon var inte en sån wannabe fjortis som jag, Hanna och Malin är (haha) utan en hemsk sådan och hade en otroligt bred sthlm's dialekt, det var lite kul.
Sen ska vi inte ens gå in på de andra runt omkring men en millitär precis framför mig satt och diggade med till "The rose" med Westlife.....Vart är världen påväg?! Haha, sött.
När jag efer 4,5 timmar äntligen var framme så mötte Simon upp mig på perrongen, min sötnos (=
Hans föräldrar är i Kroatsien nu, vilket jag tycker är enormt fuskigt men hans bror Marcus var snäll och körde oss.
Vi åkte och inhandlade massa mat inför vår vecka som huspassare. Simon är ännu värre att handla med än när vi tre tjejor ska försöka komma fram till något i en affär.. Malin och Hanna..Då kan ni tänka er!

När vi kom hem så busade vi lite med hans lilla hund, Alice. Som för övrigt är världens bästa, snällaste och finase hund!
Sen satt vi ute och myste lite, innan vinden blev för kall. för då gick vi in och gjorde en äckligt god pastasallad med kyckling i. Rikigt lyckat blev det =)
Sen gick vi ut med Alice och Simon körde runt på sin chopper innan den dog, haha =P
Nu ska vi nog ta och kolla på en liten film.


Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test