Fotboll

Hejsan

Ett tag sedan jag skrev , har inte haft tid, men men...
Sitter nu och tittar på fotboll. Inte jätte kul men lite kul är det faktist. 
Hade en så kul dag/natt i går med Jasmin och Malin. När Malin hade somnat så satt jag och jasmin och sjöng. Vi hitta på nya texter till den låten i Lejonkungen "Ingen förstår hur dåligt jag mår, Ingen förstår min oro" Dom blev bra,  eller? Vi var ganska trötta och flummiga när vi skrev dom.
Sen i dag hade spelade vi brännboll med klassen, Det var tänkt att vi skulle vara på stranden och ha det mysigt och leka, men det blåste så mycket att det inte gick att vara där. Så vi fick gå till en fotbolls plan i närheten. 
Sen när vi tre, Jag, Malin och Jasmin kom hem till mig igen satte vi på Harry Pottet och de vises sten, Jag somnade på en gång. Han inte ens se på när Harry Potter kom till Hogwarts.
 
Mår inte alls bra nu, Har haft jätte ont i halsen hela dagen och är jätte förskyld.
Men nu måste jag sluta skriva här för jag ska gå och se på fotbollen som börjar nu.
Heja Sverige!=)
Puss på pannan
Hanna


Kommentarer
Postat av: Therése

Krya på dig Hanna.

2008-06-11 @ 15:07:50
URL: http://thessanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test