Förlåt

Hej

Jag har hann inte skriva här på bloggen i går, glömde helt av det. 
I går gjorde jag inte så mycket faktist. Jag var i skolan och fick veta att jag har ett MVG i dans, blev skit gland för det =)
Sen efter skolan låg jag och läste i solen, och sedan råkade jag somna, fast i skuggan. På kvällen spelade jag krocket med min familj plus min brors flickvän, jag kom trea. Och när dom hade åkt tittade jag på Gossip girl, en riktigt bra tv serie. 
I dag har jag heller inte gjort så mycket. Jag var i skolan men slutatde tidigt så det var gött. När jag kom hem la jag mig och läste i solen, Ha börjat få lite färg på mig nu. 
Nu ska jag ta en promenad och sen ska jag titta på Lost =)
Ha det gött
Puss på pannan
Hanna   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test