Föreställning

Gomorron på er!

Hoppas ni sovit minst lika bra som jag gjort inatt (=
Vaknade vid halv tio utvilad och glad..eller ja lite trött är man allt men men..
Har suttit och kollat lite på Arn Tempelriddaren idag på morgonen
-Ja jag har fuskat med filmen
-Förlåt Älskling men jag kunde inte hålla mig

Haha som det kan gå, filmen är ju så sjukligt bra!
Ikväll så ska jag grilla hos mormor och morfar tillsammans med dom vanliga, vilket innebär.. Morföräldrar, mamma, lillasyster, moster..
Ska bli kanon och efter det kommer troligen mig kära moster tjata hål i huvvet på mig om att vi ska se på Arn<3

Men innan det händer en hel del;
Idag är det dags för en föreställning på Vallarna för min del. Visar bilder sen!
Ska gå ut och gå en stund i eftermiddag om värmen tillåter^^
Får börja göra mig igjorning nu, med scenkläder och smink osv =)
Lika bra att vara klar i god tid.

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test