Fluginvasion och brännskador!

Och så har ännu en helg gått! Men det har varit en bra sådan:) Vädret har varit underbart och typ...nu! så är läxorna över:P
Dagen blev lyckad, mina arbeten tog inte såå lång tid och nu är de ivägskickade och klara. Efter detta så tog jag med mig Rebecca till stranden där vi joinade Fredrika som låg där alldeles endam:( Sedan har vi legat där i några timmar typ och bara badat och solat. Helt underbart! Hade på mig solglajjorna och är nu helt vit runt ögonen...inte så snyggt men med lite smink på  mig vid behov så kan ingen klaga:) Stackars Fredrika gick hem med Danska flaggan på både ben och...ja, typ resten av kroppen! Hon låg ju där en aning längre än mig och Rebecca:P
Sedan åt jag och mamsen o pappsen kvällsmat...mitt bland alla jävla flugor!!!!!! Seriöst, det är en mega fluginvasion. Vi kommer att dö hela bunten!!! Vi får väll skylla det på dålig karma......

Här kommer självklart lite picks också!!!


 
Jag med min "fina" solbränna..hrm....


     
Min strand! Hmm, inte så mycket folk...




                              
Och så till sist dagens outfit som Jasmin tjatat om så mycket!! Den bestod ju inte av så mycket eftersom det varit sjuukt varmt:)

Det var allt för mig! Puss på pannan!!! //Malin


Kommentarer
Postat av: Fredrika

haha, ja att jag består utav danskaflaggan har du helt rätt i men det är ju inte fullt så farligt längre. :)(som tur är) En mkt mysig dag, som jag tackar för. Skulle du kunna skicka bilderna till mig så jag kan dela med mig till alla vad jag har gjort i helgen :) skulle vara himla gulligt. Puss och Kram <3

2008-06-01 @ 21:49:13
Postat av: Malin

Men du...jag har inte din msn:) eller vill du ha dem på mobilen typ?

2008-06-01 @ 21:55:28
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jaha, trodde att du fick den när man skrev in e-posten men kna ge dig den nån dag snart :) haha

2008-06-01 @ 22:05:43
Postat av: Fredrika

haha okej trodde att du fick den genom att jag skrev den på e-posten¨. Men jag får ge dig den så fort vi träffas :)

2008-06-01 @ 22:37:02
Postat av: Karin

Ja men shiiit va stor stranden är nu! Eller lixom så långt från vassen till vattnet! Niiice ;) Snygga glajjer btw!

Kisses!

2008-06-02 @ 00:21:34
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test