Det var det..

Förstå gången jag är helt mållös, vet varken ut eller in.
Vad ska jag skriva?
Jag fick aldrig med mig mamma till stranden utan sällskapade mormor en stund, härligt med morföräldrar!
Annars har jag haft en helt okej kväll tillsammans med min lillasyster, vi kollade på två filmer.. Step up och She's the man. Skönt att fortfarande någon uppskattar en bra film.
Ska tvinga Simon att se dom, så går det.

Dagens outfit


Antar att det inte är så mycket att säga om den, enkel och härlig i sommarvärmen.
Redan 2 juni, det är sjukt vad tiden går fort..Förutom när man vill det såklart.

För att sumera min kväll:
Folk loggade in och ut, men aldrig var det du.

Godnatt
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test