Dagsplaner

Godmorgon

Inatt har jag verkligen sovit dåligt, eller kanske inte men har inte sovit så mycket så jag är ganska så trött om man säger så. Har inte blivit så mycket sömna alls de senaste dagarna men men sånt är livet.
Har ju bara två, väldigt slappa lektioner idag i alla fall, jag börjar vid tio med teater.. Då grävs det inte allt för mycket för vi ska nämligen få träffa vår nya teaterpedagog då vir gamla ska vara pappaledig.
Jag kommer få gå lite tidigare efterom jag ska till tandläkaren, usch.

Sen har jag en ganska så lång rast så jag får gå runt i stan lite, alltid kul att kolla på kläder (=
Sista timmen så har vi engelska, jaha Malin det blir till att rita och chatta på papper igen då?
Vi får nämligen aldrig, observera ordet aldrig gör något på våra lektioner och  vår lärare kan knappt prata engelska alls :/
Deprimerande!

När vi slutar idag ska jag direkt hem för att lägga mig ute i solen och försöka sova lite.
för det blir inte mycket sova i natt heller, vi tre töser ska sova hemma hos Hanna och laga mat osv, KANON MYSIGT!
Sen så måste jag ju hinna med att gå ut och gå och duscha innan, men det klarar jag, vi ska inte vara hemma hos hanna förrän runt åtta.

Men nej, nu får jag gå och börja göra mig igjordning (=
Vi hörs!

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det ska verkligen bli mysigt:) Längtas så! Men eh...hur stavas det egentligen? Jag skriver iordning:P Pussarrr!!

2008-06-09 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test