Da Zombie is Back!!

Tyvärr så tror jag att ingen kommer skriva särskilt mycket. Jasmin hinner inte, Hanna är lite sjuk och jag har ungefär lika stor kapacitet som en zombie... Det vill säga inte mycket:P Jag är jättetrött och skulle helst gå och lägga mig nu men mamma o pappa har köpt paj och godis så jag måste titta på fotboll, jag tycker om det men då ska man vara pigg och på festhumör, vilket jag absolut inte är.
Som sagt så hade vi kul igår men jag somnade astidigt(trött som vanligt) och lyckades låsa oss ute på altanen så när jag behövde gå på toa så fick jag hålla mig...aj fan! Det var inte bra:P Om ni inte riktigt förstår vad jag snackar om nu så var det nämligen så att vi sov utomhus på Hannas altan:) Jättemysigt! Hon har tak över och där hänger vindruvor! Ja, tänk er själva!!!Jag har tvärr inga bilder och Hanna vet inte riktigt hur man lägger över hennes bilder på datorn så det är inte så säkert att de kommer:( Sorry!
För att avrunda det hela så går jag tillbaka till fotbollen. Det ska bli spännande, men om jag ska vara ärlig så är inte Sverige så bra just nu. Men man vet aldrig!! Det ska ändå bli kul, man måste inte alltid vinna! Kom ihåg det(riktat till vissa extremt tävlingsinriktade människor jag fått träffa och bara inte orkar med) :P

Hur som helst, hoppas att Hanna löser det eller så får ni klara er utan:P
Puss på pannan! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test