Brist på rubrik!!

Jaha, och så var denna helgen över... Det har varit en underbar låång helg med syster på besök och ganska mycket att göra men nu är den över och imorgon börjar skolan igen. Fast jag börjar inte förns typ...halv 2 eller något:P
Just nu sitter jag och tittar på "Made in manhattan" Ganska bra, jag har sett den innan men man kan alltid se den två gånger:) Jag är ensam hemma för mamma och pappa tittar på ....nån fågel, jag kommer inte ihåg namnet:P Nu ska jag återgå till min efterrätt och film!!
Pussar! /Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åhh så gott:) på tal om fåglar vet du vilken fågel som nämdes i mitt nationella prov idag?? en pungmes haha, vi pratade ju för inte så längesedan om den var lite roligt tyckte jag :)

2008-06-09 @ 15:12:21
Postat av: Malin

haha! Fan va bra:P

2008-06-09 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test