Äntligen...

...har jag badat igen! Det var så länge sen och jag kunde bara inte motstå när solen sken och det blåste så lite. Men tro mig...det var SVINKALLT!!! Usch! Massa maneter och tång, asgrummligt va det:P Jaja, bada skulle jag i alla fall och det gick förbi ett par som tyckte att vi var mycket "brave" som de uttryckte sig.
Idag har jag jobbat och sen är det väl inte mycket mer än så. På sommaren händer det inte så mycket känns det som för man jobbar typ bara och det är så ointressant:p men gissa vilka som kom och hälsa på!! Jasmin och Simon! Det var ju faktiskt lite kul:) Hihi.
Nu ska jag äta och sen ska jag över till Fredrika för vi ska spela sims...moget eller hur?
Hahha, men det är riktigt kul:) Jusst nu är det jul och sist fick vi besök av tomten:P
Längtar riktigt!! C ya! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ja riktigt kallt var det!!!! Nu tror jag allt att det kommer att behövas rättså mycket för att jag ska bada inom den närmsta tiden, haha.

Väldigt moget utav oss tycker jag men man kan ju inte hjälpa att man är en simsnörd, som min pappa så fint uttrycker det..XD

2008-06-26 @ 20:15:56
Postat av: Malin

Nä precis:P Men vi spelade ju aldrig sims XD

Det blev ju int av, men filmerna var ju bra, inte allt fjortis eller så...

2008-06-27 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test