Äntligen hemma

Haha nu är jag hemma igen efter att ha spenderat hela mig vaarma förmiddag i en kyrka, typ det roligaste man kan hitta på eller vad säger ni?
Pust asså..
Eftersom man aldrig vet hur sommaren kommer bli för övrigt så ska jag gå ut i solen med mitt manus, härligt (=
Som sagt har jag en del smågrejs att göra idag, får se hur långtr jag hinner familjen vill nämligen att jag ska följa med på en fest som vår käre regissör och vän, Kålle & co håller i.
Låter absolut kul och vill gärna följa med men vet inte om jag har samvete nog att fördröja städningen ännu mer :S
Vad tycker ni?

Nä nu ska jag ta på mig min fina bikini och ge mig ut =)

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Precis, det är mycket tankar i stilen "vad borde jag göra?" istället för "vad vill jag egentligen göra?". Men det är ju svårt, man kan inte alltid göra de saker som man helst vill, tyvärr.

2008-06-01 @ 17:37:20
URL: http://m0rris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test