16 månader!

Hejsan på er!

Tänkte börja mitt fina inlägg med en hälsning till mina två pluttisar =)
Tänker på er och hoppas att ni klarar er fint där hemma!

Kunde äntligen låna datorn av Simon, haha han och Calle är nämligen uppe och tränar nu.
Så därför så passade lilla jag på att uppdatera, ska försöka göra det så ofta som det bara går men ibland kanske de dröjer lite. Igår var vi hos Simons storebror, Marcus. Vi kollade på machen mellan Sverige - Spanien, vilken rysare!
Sverige visade sig ändå hyfsat bra, synd bara att de bytte Zlatan så tidigt i matchen. Jag tror nog att vi hade kunnat hålla kvar 1-1 i så fall.
Annars tog vi de rätt lugnt igår, Simon grillade kyckling och gjorde det väldigt mysigt =)
Jag trivs här det är en sak som är säkert!

Idag så började dagen med att vi sov ut riktigt ordentligt efter att ha kollat på några avsnitt från parlamenet och mitt magont.
Sen har vi städat huset lite eftersom Simons kompisar, Calle, Danne, Josse, Jessica, Fanny och Erika kommer hit och grillar med oss ikväll =) Känner ine dom så väl men det ska bli skojsig. Hoppas bara att jag lyckas hålla min blyghet borta ikväll bara haha!

Och inte nog med det så firar jag och Simon vår 16 månadersdag idag <3
Tänk vad 1 år och 4 månader har gått fort, de är helt galet egentligen!
Älskar honom mer och mer för var dag som går =)

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på 16-månadersdagen

2008-06-15 @ 17:05:26
Postat av: Hanna

Hej gumman

Så kul att du har de bra och kul hos Simon =)

Hälsa till han

Saknar dig!

Puss

2008-06-15 @ 20:55:32
Postat av: Jasmin

Mamma: Tack så mycket =D

Hanna: Han hälsar tillbaka, vi ses snart. Saknar dig också pusselipuss

2008-06-15 @ 22:39:58
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis!!!!! Ni är såå söta:) När kommer du hem? Hehe, börjar sakna dig:P Vi tre måste ju bara hitta på något snart!!

Pussss! Och hälsa Simon såklart:)

2008-06-16 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test