15.37

..Ja så mycket är klockan när jag skriver detta inlägg =)
Vaknade tiidigt i morse utav att Simon petar mig i ansiktet ett par gånger, ingen aning om varför men han kunde inte sova och väcker såklart mig då =P
Resultatet blev att jag knappt kunde sova de återstående timmarna denna morgonen, vilket betyder att jag är trött nu!
Perfekt med tanke på att vi ska hem till Hanna ikväll och sova över och allt, jaja haha =) ..som det kan gå.
När jag i alla fall bestämmer mig för att gå upp så tar jag mig en snabb dushc för att vakna till.. Men blir istället ännu tröttare och kryper ner under tonvis med täcken och filtar, Simon som ligger kvar och sover (!!!) i sängen får sedan problem med att hitta lilla försvunna mig.

Efter en härlig frukost som serverades utav min älskling så gick vi ner till havet, härligt!
Tyvärr var det ganska mycket folk där nere utav någon anledning, vad den nu kunde vara?
Det är aldrig något folk där nere ju! Jaja.. när vi kom hem satte vi oss ute på altanen och spelade kort ett tag.
Sen dess har vi inte gjort så mycket, tagit det lugnt och ätit lite middag också.
Har inte mycket mer att säga just nu, lovar att ta bilder hemma hos Hanna!

Nu ska jag ut till älsklingen igen, puss på er!
Klockan är nu 15.43
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Shibby

Tittade förbi med hjälp av mer-trafik så ville bara önska dig en trevlig lördag :)

2008-06-28 @ 17:43:41
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test