1 Juni

Go'morrn på er!

Sovit som en stock hela natten, eller ja när jag väl somnade.
Låg och saknade Simon typ mijoner år innan det menmen.
Hoppas ni sovit bra därute =)
Idag, om 40 minuter så ska jag vara i kyrkan för att se när mammas kusin konfimerar sig, kuligt värre haha..
Vilken tur att jag köpte massa söta grejer igår som jag kan ha på mig ! =D

Sen idag så..ja har jag massor jag borde göra haha, lika bra att göra en liten lista så jag kommer ihåg

[x] Städa rummet
[x] Plugga repliker
[x] Skriva protokollet för Kulturlagret
[x] Smsa Magnus Bergman
[x] Träna
[x] Sooola^^

Trevlig dag ;D
Nej nu måste jag göra mig igjordning så jag inte kommer försent
Puss på er
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test